Torsdag 13.4

Igår åkte jag iväg till Jakobstad. Konstigt att jag ännu känner mig lite som hemma där, fast det nästan är 3 år sedan jag flyttade därifrån. Mötte upp med några tjejer från klassen för att göra klart ett grupparbete. Efter det gick jag och Repe till Mr Banks för att äta en gudomlig tacopizza.


Åkte sedan iväg till Repes lägenhet var jag sov över. Riktigt äkta övernattningsbesök; massor av prat, glass och serie tittande. Två avsnitt av Pretty Little Liars blev det. Kändes som förut när vi gjorde det mycket oftare än nu för tiden. Kul var det.

Idag gick jag runt i olika affärer, skulle ha en matta. Jag kom hem med en hel del saker, men inte en matta. Lite kläder från H&M (b.la. kläderna på bilden), nya dynvar till prydnadskuddarna i soffan samt en hel del mat och annat nödvändigt. Var också såhäär nära att få mitt livs första parkeringsböter, men hade verkligen tur denna gång. Fyra stycken armbandsur fick nytt liv, efter en sväng till en klockaffär för batteribyte. 

-Jag har inte sådär lång panna i verkliga livet, tror ja?-

Det var denna dag. Somnade på soffan med Kim en stund på eftermiddagen. Detta gav oss lite överlopps energi så nu är lägenheten städad, en maskin kläder tvättad, nya lakan i sängen samt att gardinerna i vardagsrummet fick komma ner och ut för att vädras. Imorgon ska här hängas upp nya gardiner så våren hittar hit. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar