Onsdag 19.4

Här kommer en till lista som jag tyckte jag ville dela med mig av till er.

Vad skulle du aldrig
Äta? En vanlig maträtt som jag aldrig skulle äta med vilja är ärtsoppa.
Dricka? Tja.. Efter att ha druckit varm majsmjölk i Shanghai så är jag ganska härdad. Men vissa shottar på barn skulle jag aldrig testa.
Ha på kroppen? Bodyn. Fast de är rätt moderna igen. Men nej, allt för tight och opraktisk.
Vilja uppleva? Såklart vill man aldrig uppleva sjukdom eller olycka, varken själv eller någon i sin närhet. En annan sak som jag önskar att jag inte behöver uppleva är svek.
Kunna arbeta med? Jag är ingen kontors eller affärs människa.
Säga nej till? Ett fint hus, med en fin gård och ett jobb jag trivs super med. Ett bra liv helt enkelt, vem skulle säga nej till det? Kex och kakor säger jag inte heller nej till.
Blogga om? Bloggar inte om känslor, eller vad jag tycker och tänker om vissa saker fast jag oftast har en åsikt om saker och ting. Vet inte varför jag har valt att inte skriva om det, men känns som att de jag vill dela min åsikt med vet hur jag tycker och tänker. 
Vad hittar man alltid/ofta…
På ditt skrivbord? En hel del, allt mellan himmel och jord. Oftast en hög med papper, mappar, datorn...
Under din säng? Ibland en katt. I Vasa har jag oftast min väska under sängen för att få den ur vägen.
I din jackficka? Småmynt och tamponger. 
Vid sidan av ditt handfat? Smink, några hårspännen och kanske ett par torkade kontaktlinser.
Längst ner i din tvättkorg? Nu som bäst vet jag att där ligger en klänning som är köpt i Ayia Napa och använd en endaste gång i Rhodos. Den är vit men med alla färgers blommor på så jag vet inte hur jag ska tvätta den. Den har legat där i snart ett år..
I dina tankar? Planer inför morgondagen, en lista med "måste få gjort" samt mat. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar