Söndag 3.7 nr. 2

In i veckan har inget speciellt skett, sista jobbveckan och nu har jag semester! Är ledig i tre veckor framöver, skönt. I fredags fick jag dessutom vakna till glädjens besked att jag har fått en studieplats vid Novia i Vasa till sjukskötare. Så here I come Vasa! Har någon en ledig lägenhet för två flickor att hyra? Sofia  är min lyckliga partner. Livet tog en ordentlig sväng.

På fredags kväll hade jag Mary Kay party för fyra lyckliga vänner. Hade bakat en hel del, och allt i glutenfritt. En liten utmaning där men blev själv, samt gästerna, riktigt nöjd.



Igår var jag till Kokkola och fixade med datorerna, en dyr resa blev det. Får nog hålla mig hemma en stund framöver och hålla hårt i plånboken. På kvällen var jag, samt några 100 tals andra till Lillby på Klacken party. Detta år, hör och häpna, missade jag inte huvudartisten Björn Rosenström.


Idag var vi på kusin Daniels konfirmationsfest, och annars har vi bara tagit det lugnt.



Såja! Nu är jag i kapp med bloggandet igen :) Den inkommande veckan blir det att åka lite hit och dit för att träffa vänner och jakten på en lägenhet i Vasa påbörjas.

1 kommentar:

  1. Haha ijee syns i noo att hädee foundation som ja testa va no liti vääl mörk :DD

    SvaraRadera