Tisdag 5.7

Efter en hel dag i Vasa, 4 lägenhetsvisningar, mat vid Pancho Villa, storshopping vid Pentik, 315 km och 5 timmars körande så är jag tillbaka hem.
Någon lägenhet fick vi inte direkt fixad. Den vi håller tummarna för hade 30 andra också ringt på, så vi får veta på snöda om vi är de lyckliga eller inte.. De andra tre lägenheterna var lite sisådär. I den ena skulle jag inte bo, fast jag skulle få betalt för det. Så jakten på en lägenhet får fortsätta.



Med mig hem kom i allafall en riktigt myströja från Cubus samt en hylla, ljuslykta/vas, duk och tändstickor från Pentik. Hade nämligen ett presentkort dit för 100€ som har legat i byron i nästan 2 år. Men nu är det upphandlat.
Tändstickorna hittade jag tyvärr ingen bild på ;) Är i alla fall nöjd över att jag fick handlat för precis den summan jag hade, och fina grejer!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar