Tisdag 5.1

 
Firade mormor som fyllde 80 år.
 
 
Åkte iväg till Shanghai och kammade hem guldet. Sista tävlingen och vi slutade på topp. Vem kunde tro det?! Tänk vilka upplevelser jag har fått via dessa tävlingar. Fast stor del av året har gått åt till att repetera, läsa, lära och öva så är jag så glad att jag har varit med om allt detta. Skulle troligtvis aldrig ha flugit iväg till andra sidan världen annars, och aldrig fått vara så stolt över mig själv som jag var det ögonblicket.
 
 
 
Julförberedelser. Bästa juletiden. Band kransar, bakade, handlade julklappar och njöt av att sitta hemma och pyssla ihop julkort.
 
 
Sen kommer såklart allt julfirande, både med släkt och vänner.
 
 
Kan kort och gått beskriva året med 4 ord: Utmaningar, upplevelser, kärlek & lycka.
Låter som ett rätt så perfekt år med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar