Tisdag 9.6

Är riktigt nöjd över det jag åstadkommit idag, på min helt lediga dag. Har skurat ugnen, spisen och fläkten så det bara skiner om dem. Så skinande som en ca. 20 årig spis nu kan vara.. Har också tvättat fönster och haft lite halvhjärtad storstädning. Känns väldigt nödvändigt när man har en liten kissekatt som har hunnit skräpa ner allt före man ens är klar..
 
Har också försökt bestämma vilka bilder jag ska ha som tackkort. Beslutet är ännu inte tagit och jag kan verkligen inte bestämma mig så nu vill jag att DU, om du vill, har tid och ork, tittar igenom dessa bilder och skriver en fin kommentar om vilken bild du tycker jag borde använda. (Linda tu måst!)

1
2
3
4
5
6
7
8

3 kommentarer:

  1. Nr. 3 e jättefin. Men tär skådar du ju int i kamera fast int veit ja om du måst hä helder. Annos tyckt ja et nr. 6 va mest "naturliast fliini". ;) ps. All bildrä er fin. <3

    SvaraRadera
  2. 4,5 eldä 6. :)

    SvaraRadera