Tisdag 23.6

Jahapps..

Åter igen ligger jag hemma på soffan med kissen och är sjuk. Har säkert mera snor än hjärnsubstans i mitt huvud och mer slem än alveoler i mina lungor nu som bäst.. Är ledig ännu imorgon så ska se till att bli frisk så jag inte gör jobbkompisarna lidande.

 
Har i alla fall hunnit se en film; Zodiac, tillsammans med Kim. Filmen handlar om en mördare som härjade loss i San Francisco på 1960 talet. En helt okej film må jag säga.
Har också hunnit klicka hem lite rea kläder.. Igen en gång. Samt att jag har hittat en Mumin sak jag bara måste få tag på! Tänk det. Jag som aldrig egentligen har brytt mig något speciellt om Mumin utan bara tackat och varit glad över svärmors gåvor, har nu fastnat för denna underbara kexburk.
Vet inte om det är burken eller själva kexen som ska vara i burken som lockar mera menmen..
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar