Tisdag 2.6

Fick många fina examens presenter i lördags, men tänkte visa upp några favoriter.
Det enda jag hade önskat mig var en LP spelare, och mina fina föräldrar gjorde denna önskning sann.
Får äntligen spela min Grease skiva om och om och om igen. Borde inhandla någon ny skiva före Kim flyttar ut.


Fick många fina saker till min servis Eden som jag samlar på från Pentik.


Av Jenna & Ida fick jag denna spegel som jag önskat och dräglat över en längre tid.


Fick två fina armband, det första är handgjort av min "moster" & det andra fick jag av Kim.


Fick också min fina Mercedes som egen. Har världens bästa mommo & moffa som överlåter bilen till mig eftersom de inte längre har körkort och därmed ingen nytta av den.


Rosor och blommor i överlag kryllar det av i lägenheten nu som bäst. Fick som sagt också många andra fina presenter som jag vill tacka för :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar