Tisdag 12.5

Om allt går som det ska, ligger jag troligtvis nu som bäst på stranden och njuter. För att ni inte ska ha allt för tråkigt är detta ett tidsinställt inlägg.

På mina 3 dygn hemma före resan hände en hel del. När jag vaknade på fredagsmorgon hade jag en lapp på köksbordet där det stod "Ja tror tsylskåpi vårt e dö." Jahass, nåja.. Eftersom jag hade lite bråttom till intervjun med ÖT så fick alla förstörd mat vänta en stund, förutom den mat svärmor räddade ;) Mot kvällssidan åkte i alla fall jag & Kim iväg och handlade ett nytt kylskåp åt oss. Roligt att komma hem när någonting strax börjar bråka...

Lördagen bestod mesta dels av packande, men på kvällen var hela familjen samlad där hemhem för att fira morsdag en dag för tidigt. Har även hunnit plantera lite blommor och njutit av vårvädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar