Torsdag 5.3

Vilken härlig dag! Okej, till först. Blodprovstagningen gick riktigt bra. Har varit nervös i onödan kan jag säga nu i efterhand, slapp äntligen min blodprovs oskuld. I samma veva tog jag och stack intramuskulär injektion, det gick också bra. Så nu är det gjort. Hade inte riktigt något annat val eftersom det idag var vår sista skoldag ! Tänk det ni. Sista dagen i skolbänken med lektioner. Kan inte riktigt själv förstå det. Det var dessa 3 år. Bara praktik kvar och sen dimensionen. Huhu, blir nästan lite orolig vad jag ska ta mig till med resten av livet.

Var med tjejerna från klassen på vår sista lunch till Polaris idag på matrasten. Lite sorligt att lämna denna tid bakom sig, fast vi såklart kommer att ses igen.

Efter skolan fick jag besök av Catsko, trevligt så. Har suttit och letat efter resor som jag hoppas blir av. Imorgon är det kvällsskifte som gäller, men först en välbehövd sovmorgon.

 
Finfina Ellen & Lizzi
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar