Onsdag 4.3

Jahapp jahapp. Idag var dagen när jag för första gången skulle bli tagen blodprov av. Jag har varit närvös i ca. en månad. Blodprovet skulle jag ta med en annan studerande i skolan, för att vi ska lära oss hur man tar venösa blodprov. Men nu har blodprovstagningen blivit flyttat till imorgon! Detta betyder ännu en dag av oro. Detta vore ju säkert inget bekymmer för den som har varit på blodprov/gett blod/haft dropp mm. tidigare men lilla jag har aldig som sakt varit och tagit blodprov. Dropp har jag i och för sig haft en gång, men jag var så liten som minns inte av det.

Nåja. Färdigt klagat om det. För en stund. Tills Kim kommer hem..

Idag har jag ingen skola, förutom att jag måste köra iväg och tenta anatomi tenten som jag missade när jag var sjuk. Sista tenten i denna skola!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar