Söndag 22.3

Har sen i onsdags åkt omkring lite härifrån och därifrån. På torsdag var jag nämligen med Jenna till Kokkola och provade klänningar, hittade en jätte fin klänning men priset var på den dyrare sidan så ska se lite vid andra affärer före jag bestämmer mig.
 
På fredag hade jag sista dagen vid praktikplatsen, som alltid är det så tråkigt att ta farväl. Har i alla fall varit mycket nöjd med praktiken :) Hann bara hem en sväng och åkte sedan vidare till Jakobstad. Mötte upp Sofia och Emilia, var på kaffe med dem och gick sedan på bio med Jenna, Å och C. Var och se på filmen Still Alice. Filmen tyckte jag var sevärd och bra, men lite sorlig. Rekommenderar alla att nån gång ser den. Sov sedan över i Jstad vid systers eftersom jag på lördags morgonen hade självförsvarskurs.
 
Resten av lördagen spenderades både i Jstad med Sofia och sedan på Jennas 20års kalas.
 
Idag har jag haft morgonskift och sedan bara latat mig. Skön helg med andra ord.
 
Har blivit värdelös på att ta bilder av onödiga saker, denna bild är den enda jag har tagit sen i tisdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar