Tisdag 4.2

Är så trött.. Har egentligen inga tunga dagar, eller skola från 8-3 och en allt för stor hög med läxor, men det är överkomligt. Ska försöka få någon ordning på min nattsömn, och sluta ligga och läsa till klockan tolv.. Får se hur det går, men såhär trött orkar jag inte vara.

Från Misas utmaning så skulle jag tydligen berätta 11 saker om mig själv. Tror nog de flesta vet ganska mycket om mig men nåja.

~ Jag heter Linnéa Katarina
~ När jag var liten så blev jag väldigt sur om jag inte hade en apostrof på é, det blir jag ännu också ;)
~ Om 46 dagar åker jag iväg till Danmark på två veckors praktik
~ Om 185 dagar blir jag myndig
~ Jag har atopisk hud, och använder minst en liter bassalva varje månad
~ Jag är beroende av läppomada
~ Jag vill ha en tatuering NU, men måste vänta tills jag är 18..
~ Jag skulle aldrig kunna jobba med barn, som på dagis till exempel
~ Jag har redan handlat material till julkort inför julen 2014 (rea vid Tiimari)
~ Jag godisstrejkar, men äter allt för mycket kex och nötter
~ Jag följer med många serier och har till och med skrivit upp vilken dag nya Grey´s Anatomy & PLL avsnitt kommer ut.


4 kommentarer:

  1. va har du btw fundra ti skaff föna tattoo?? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hä sko du vila veta ;) Ja har no en skiss i skrivbordslådo mijn, men ja håx int viis i åt nan furi ja har laga i :D

      Radera
  2. Jag har redan handlat material till julkort inför julen 2014 ...... :'''D hahah dör, no edu gullu fasst du e liti speciell! :*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vaa :D
      Jamen hä va på 50 å 70 % rabatt! Hä va som ett fynd! Ja handla fö 17 € å hä sko ha vali na på 40 € annos. Tänk nu ho mytsi ja spara ;)

      Radera