.....

Har suttit och gjort uppgifter i 3 och en halv timme nu. Hatar att skriva på datorn, skriver mycket hellre för hand. Får iallafall klappa mig själv på axeln, eftersom alla 3 uppgifterna är gjorda och min älskade portfolio är färdig att lämnas in. Till och med en dag i förtid! Har nu bara två prov kvar denna vecka, och som vanligt litar jag på min magkänsla och tar dem på talang.

Det är nästan skrämmande hur fort detta skolår har gått, nog för att det är tre månader kvar, men ändå. Hälften av dessa 3 månader består av praktik.

Blev ett väldigt massa skolpratande här nu, men det är egentligen det mitt liv består av just nu. Skola & jobb.

För att få ett fint avslut på detta inlägg så ska jag passa på att klaga på vädret. Tittade på bilder från februari 2012, och om man jämför det med vad man se genom fönstret nu, så är det verkligen deprimerande!


28.2.2012

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar