Söndag 7.4

Dagarna rusar iväg, redan är det söndag. Har haft ett helt okej veckoslut. Har hunnit träffa några vänner som jag inte har sett på länge. Var till Catskos i fredags på en kaffe och det var väldigt roligt att träffa henne efter en alltför lång tid :) Fick hem min Kim detta veckoslut också och det är inte helt fel det heller :D

Lördagen var kaotisk.. Hade så svårt att bestämma mig för vad jag skulle göra på kvällen. Det var dansgala i Jakobstad och det lockade inte alls att åka dit, meeen likväl hamnade jag dit senare på kvällen.. Var helt okej sistochslutligen men visst skulle det ha kunnat vara bättre. Hela kvällen började dåligt eftersom jag inte hittade mina lägenhetsnycklar här hemma i Terjärv, så sprang runt i hela huset och vände uppochner på hela rummet. Tillslut hittade jag dem såklart i en väska men humöret hann sjunka till bottnen under sökandet.. Kom till Jakobstad en 11 tiden och satt i lägenheten med K, J & J en stund före vi gick ut för att se om det hände något på stan. Svaret var såklart nej så gick tillbaka med K till mitt och tittade på South Park istället tills vi somnade :)

Steg upp en 11 idag och började steka pyttipanna, åt och så var det dags att åka hem till Terjärv igen och skicka iväg Kim till militären.. Var ett varv till mormor & morfars och till jobb nr 2. Nu pll :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar