Tråkigt...

..tråkigt..tråkigt..tråkigt.. x100

Jag har inget att skriva, inget att göra och ingen att prata med.. Så kopierade en lista med frågor som jag tänkte svara på.. Inte alla idag men några kanske :D

01 – En bild på mig + 10 fakta
02 – Min syn på kärlek, samt min första kärlek
03 – Min Familj
04 – Vad bjuder jag på för mat?
05 – Mitt hem
06 – 5 saker ni inte visste om mig
07 – När jag var liten
08 – Dethär är jag bra på
09 – Min garderob
10 – Såhär såg jag ut för länge sedan
11 – Mina funderingar
12 – I min handväska
13 – Vardagslyx
14 – Det fulaste och snyggaste jag äger
15 – Så många gånger har jag flyttat
16 – Min jul
17 – Mitt favoritminne
18 – Ett pinsamt ögonblick
19 – Detta ångrar jag
20 – Mina förebilder
21 – Mina dåliga sidor
22 – Det här upprör mig
23 – Hur muntrar jag upp mina vänner?
24 – Det här får mig att gråta
25 – Något du peppar dig själv med
26 – Mina rädslor
27 – Min favoritplats
28 – Det här saknar jag
29 – Det här ska jag bli när jag blir stor
30 – Personer jag pratar med när jag är nere

Börjar med 1an för att vara normal :)

01 – En bild på mig + 10 fakta

Bild från Turkiet
1.Jag ska bli närvårdare
2.Är högerhänt
3.Favoritfärg är brun och glada färger
4.Vill ha en hamster men har en hund
5.Skall flytta till en egen lägenhet i Jakobstad
6.Favoritmat är lasagne <3
7.Har svårt att vara tyst, pratar med mig själv om ingen annan vill lyssna
8.Samlar på ljus
9.Vill köra traktor
10.Kan inte sova utan att dra ur sladden till datorn


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar