Fredagen 29.6

Hejsan, en lista om mig..  :)

Namn: Linnéa Katarina Ravald
Ålder: 15
Längd: ca 158
Sko-storlek: 38
Född: 8 augusti 1996
Bor: Hästbackaby i Terjärv
Gör just nu: Är med Jenna
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: ööh.. Hoppas att jag är snäll, pålitlig och glad :P
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Blir lätt irriterad på småsaker, envis!, ja ska ha i på mett sätt ;)
När grät du senast: Lördags..
När skrattade du senast: skrattar hela tiden ungefär, så idag
Vem åkte du bil med sist: Laura och Aaron
Vem åt du mat med sist: Jenna
Vem sov du hos sist: Aaron
Vem sov hos dig sist: Aaron
Vad var du rädd för när du var liten: När det åskade och blåste hårt
Värsta smärtan du råkat ut för: När jag bröt min tå.. :D
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Mina kompisar, familj och Aaron
Har du någonsin sportat: ja
Har du varit utomlands någon gång: Jo, Sverige, Gran canaria, Teneriffa, Turkiet
Vilken plats var finast: Teneriffa
Rökt: jo
Snusat: jo
Druckit: jo
Har du piercing eller tatuering: napakoru
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask?: Snäll, pålitlig och rolig att vara med. Man skall kunna prata om allt med honom. Inte blyg och inte normal ;)
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: troligtvis jo
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: inte riktigt ordentligt.. :P
Storstad eller landet
Hamburgare eller pizza
Kött eller fisk:
Hund eller katt:
Hockey eller fotboll
Ljushåriga eller mörkhåriga killar.. ingen skillnad
Sommar eller vinter
Flyg eller tåg
Bil eller buss




har varit med Jenna idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar