Onsdagen 27.6

Hejsan

Hy vad jag var lat igår. Satt med pyamas hela dagen, bakade maränger med pyamas och åt med pyamasen på..Idag måste jag aktivera mig. Ska åka och låna en bok till biblioteket och damsuga rummet. Sedan blir det nog att träffa några kompisar för jag ruttnar bort om jag sitter hemma en hel dag till.. :)

Nu är vi i slutet av juni, kan man tro det?! Vi har redan firat midsommar och titta på vädret! Det känns som det skulle vara april.. Grått, molnigt och regn..Hoppas juli blir en solig månad iallafall..Längtar såå tillbaka till Turkiet..

Snart ska jag börja söka efter en lägenhet, eftersom jag börjar studera till närvårdar i Pedersöre nu i augusti, och de har inget internat vid den skolan.. Blir att söka efter en liten 1a i Jakobstad :) Ska bli både roligt och spännande att få flytta, hoppas bara att jag inte sitter i min lägenhet helt forever alone resten av livet ;)

Ha en bra dag! 

~Storasyster,pappa,storebror,mamma,jag i Turkiet~

2 kommentarer:

  1. Ja vill å dzära nating mä di nagang you busy woman ! har int sijt di på fleira 100 år :(

    SvaraRadera
  2. Joo, måst no hitt åpå na snart, kan jo int läva utan di na meij snart.. :) Ja ringä åt di eijndeira imoro kväld eldä på fridan :)

    SvaraRadera