Söndag 3.11

En liten uppdatering här igen. 

De senaste två veckorna har jag varit på HVC i Jakobstad på praktik, har två veckor praktik kvar men vet inte riktigt om jag ska fortsätta på HVC eller byta ställe. Jag trivs bra på HVC, men det känns som att jag skulle vilja få ut mer av min sista praktik - någonsin. Så, får se om jag byter ställe. 

Nu över till något roligare. För två veckor sedan fick jag för första gången träffa Miili & Willes fina pojke. Så numera är vi 4 på våra kaffe träffar med Miili & Sofia. Trevligt det. En annan rolig sak som hänt är att jag & Kim nu äger vår tomt, visst svider det rejält i börsen, men nu är vi markägare iallafall. Lite pappersjobb är nog kvar, men köpet är gjort iallfall. Vi har också fått våra färdiga husritningar. 

-Blivande garage-

En stadstur med Linda, naturstigen med Jenna & Repe, kaffe med Tiia, besök till Janikas och fammos, övernattning vid Alexandras, tjejkväll + bandkväll och slutligen konfirmationsfest är andra roliga saker som jag hunnit med de senaste veckorna. Sällan jag, Repe, Jenna & Misa träffas så en tjejkväll var riktigt behövligt.


Igår var det alla helgons dag. Var och tända ljus till mormor och farfars grav. 
Saknar dem så mycket <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar