Måndag 9.4

Dagarna rullar iväg. Första praktikveckan är förbi, och imorgon har jag mitt åttonde skift på raken. Känns som att jag spenderar all min tid vid KUA. Var en sväng till Stenhaga på shopping i lördags och fick sedan Sofia på övernattningsbesök till söndag. Annars har jag inte gjort något speciellt, några kaffekoppar har jag druckit med vännerna förstås. 

Nu till helgen ska jag åka iväg med Kim, mina syskon + deras barn till Vuokatti. Ska bli skönt med en mini semester. Utöver det är det enbart praktik och skoluppgifter som står på min att göra lista de närmaste veckorna. När praktiken vid KUA är klar påbörjar jag en ny praktik vid MÖCS, så får bo hemma och testa på hur det är att pendla till Karleby. 

När praktiken är helt färdig har jag enbart två kurser kvar i skolan, och sedan är det sommarlov! Hur är det möjligt.. Snart ska min lägenhet här i Vasa tömmas, sommarjobbet börjar och jag har avklarat över halva av mina studier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar