Torsdag 4.5

Jag har varit ledig nu i två hela dagar från jobbet. Igår åkte jag & Kim iväg till Kokkola för att köpa en diskmaskin, och visst kom vi hem med en goding. Så idag har vi invigt den. I samma fart som Kim stökade ner i köket för att få dit maskinen så städade jag hela lägenheten. Torkade dam, nästan pinsamt hur längesen det är sen jag gjorde det sist. Dammsög och slängde bort en hel del onödiga papper. Så nu känns det skönt att sätta sig ner i soffan och njuta av alla icke existerande dammråttor.




Passar den inte löjligt bra där? Tänk att vi har bott i snart 3 år här i lägenheten och inte skaffat en såndär diskmaskin förrän nu?! Nåja, nog om diskmaskinen.
 Igår var jag med Linda och åt årets första lösglass.Tog en boll med polka smak. Gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar