Tisdag 23.5

Idag har det omöjliga skett. Jag har bränt mig av solen! Det är i och för sig ingen omöjlighet, men det att solen har varit framme så länge så jag tekniskt sett har hunnit bränna mig är ett under. Satt på balkongen och gjorde en skoluppgift, varmt och skönt var det men inte trodde jag att jag skulle möta en rödnäsa i spegeln när jag kom in. Har bränt mig sådär fint utefter tröjans linjer, tur att dubbelhakan har skyddat lite iallafall.

-Med filter...

.. och utan filter-

Har inte suttit inne mer än nödvändigt idag. Var efter skolan med ett gäng klasskompisar och åt lösglass (räkna inte hur många glassar det blir för mig på en vecka!). Har nu ikväll varit med Jenna och ätit vårrullar och sen kom Sara med oss på en cider till Fontana. Utnyttjar Vasa till max så länge jag är här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar