Tisdag 14.3

Mitt liv består till 95 % av läsande nu som bäst, känns det som iallafall. Fram till den 6 april har jag skoluppgifter upp över öronen att försöka få fixade. Så därav inte så mycket bloggande.
Men ja, den senaste veckan då.. Inte mycket extra har hänt. I torsdags var jag och köade för Pampas-biljetterna tillsammans med några vänner. Vi hade med oss kaffetermosen, lite picknick och en gnutta skolarbeten, så ingen nöd gick det på oss. På fredag rattade jag hem till Terjärv igen. Hade en rätt så lugn helg, träffade vänner och var en sväng till villan. Vi har också börja ställa oss inför loppisen som hålls i Terjärv inkommande söndag, så vi plockade fram lite saker ur mormor & morfars hus som vi ska sälja, plus att jag har rensat mina lådor där hemma. Hittade några underbara gamla te-koppar som jag fick ta med mig hem. I mitt blivande kök ska dom få stå fram på hedersplats.


Min bil har jag också varit till besiktning med. Den gick inte igenom. Kul. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar