Söndag 25.9

Jag är så dålig på denna dators funktioner. Vet inte var felet sitter, i mitt huvud eller i datorn. Jag röstar på datorn.

Mitt problem är:

Jag kan inte ladda upp bilder, t.ex. här på bloggen utan att FÖRST dra bilderna från "Bilder" till en mapp i "Finder"?

Vad är detta om? Ska det va såhär? Det finns säkert någon av er som läser detta som har en MacBook Air, har ni också detta problem? Var har ni i så fall sparat era bilder, både i "bilder" och "finder" eller? Jag fasar bara för den dagen jag ska beställa efter bilder från Ifolor, och måste dra alla mina bilder från "Bilder" till "Finder" för att sedan ännu ladda upp dem på Ifolors hemsida. Oijoij. 

Ibland, dock bara ibland, ångrar jag detta köp. Att sats tusen € i en dator, som man inte förstår.. Frustrerande.

HJÄLP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar