Fredag 9.9

Äntligen har jag lite småsaker att blogga om, men tydligen räcker inte tiden till. Blogginläggen blir bara färre och färre för varje månad känns det som. Men jag brukar bli bättre att blogga mot hösten, vet inte riktigt varför men på något sätt blir det bara så :)

Sen senast har några roliga saker skett i alla fall.

Vi börjar med förra veckans onsdag; träffade Jenna & Misa och vi gick tillsammans ut och äta till en Asiatisk restaurang. God mat och jag fick öva upp men skicklighet att äta med pinnar igen.  


Sov ensam i Vasa den natten och körde hem till Terjärv på torsdagen. Efter lite pluggande blev det äntligen helg. På lördags eftermiddag var jag tillsammans med Janika och Theo till Idas bageri här i byn på "öppet hus" och njöt av kaffe med bulle, alltid gott när något är gratis ;) På kvällen fick besök av Repe & Jenna. Vi åt som vanligt, pratade massor och hade det trevligt. 

På söndag var det att styra kosan mot Vasa igen. Skola, uppgifter och läsande. På onsdag var det dags för Gulisintagning. Var nervös hela tisdagen inför detta evenemang, men nervositeten släppte helt när jag träffade mitt lag. Fick turen att vara fastbundna med 4 härliga killar och 2 trevliga tjejer så dagen/kvällen/natten blev riktigt rolig. Stationerna som olika föreningar höll var inte alls så farliga som jag trodde. 






-De 2 första bilderna är tagna av vår tutor, den mittersta bildern är Ellinors och de två sista bilderna är tagna från Nuds facebook sida. -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar