Tisdag 15.3

Har äntligen fått bokat en tid till frisören. Har länge funderat över vart jag ska ringa och boka, men idag blev det av. Så nu är det bara att bestämma sig för vad som ska bli gjort. Har haft ganska samma hårfärg i åtminstone 4 år nu, lite blondare eller lite mörkare slingor mellan varven men det är allt.

Har någon lite tips åt mig? Tycker inte alls om att experimentera med mitt hår, fast jag vet att det bara är hår. Typiskt nog är jag alltid som nöjdast med håret når jag har låtit det torka av sig själv, är lite halvlockigt, rent och naturligt. Nyklippt, frissigt hår är inte riktigt min grej.
Skulle gärna ha kortare hår men eftersom jag har självlockigt hår så vet jag inte riktigt hur det skulle reagera. En buske på huvudet är ju inte riktigt den stilen jag söker.

-Rakt ur duschen bilder-


1 kommentar:

  1. liiti mörkkari sko pass:) så böv du int färg så tökelt heldä ;)

    SvaraRadera