Torsdag 9.4

När man har kvällsskift vid hemvården börjar man först kl. 15. Det är så otroligt skönt! Man hinner göra en hel del före det, bara man stiger upp i alla fall några timmar på förhand.
Idag vaknade jag kl. 9. Åt frukost med Kim, tittade på tv en stund, städade lite, gick ut på en halvtimmes promenad, pinade mig själv med ett magmuskel tränings video sak från you tube, så fantasi rik jag är! Tog sedan en dusch, kokade spenatsoppa och ägg åt mig, vek kläder i skåpet och sitter nu som bäst och skriver. Tänk, allt detta brukar jag få gjort på en hel dag i vanliga fall, om ens det. Tack o lov för att skolan är slut och jag har lite mera tid att sätta ner på mig själv, ibland.

Om du också känner för att pina dina magmuskler i 10 minuter. Varsågod.

 
Denna video heter "cool down and Stretch", haha. Ne. Pröva själv.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar