Lördag 4.4

Glad påsk! Oij vad denna dag var rolig för ca. 8 år sedan. Detta år firar jag påsken ensam, med Kim i Lappland. Har kvällsskiftet ikväll och morgonskiftet imorgon, så hinner inte ens se något påskfirande. Ska i alla fall åka iväg hemhem och äta mammas mat, hoppas få se en skymt av påskrollet Theo och sen blir det jobbet.

Hade i gårkväll Misa, Sofia och Jenna hit på kaffe. Måste ju passa på när jag har lägenheten för mig själv, så bjöd in några fler kompisar hit sen senare. En riktigt rolig, lugn kväll med mycket Wii dansande :)

 
Lite påskpynt måste man väl ha. Påskhäxorna har ju i alla fall en fin "buske" att se på när de väntar på att jag skall öppna min dörr och ge dem godis. Hah. Ne, godiset vill jag ha själv.
 

 
Grannens katt tyckte att fjädrarna var mycket intressanta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar