Tisdag 21.10

Jag är en sån person som sminkar mig endast vid de tillfällen jag måste. Förut sminkade jag mig varje dag, ingen skillnad fast jag bara skulle till skolan/träffa en kompis/ligga hemma på soffan. Denna månad tror jag att jag har sminkat mig högst 4 ggr. Men däremot så har jag inhandlat troligtvis värdens bästa kajalpenna!


Jag har enda sedan jag började använda kajan, använt Lumenes Deep Black. Den är väl riktigt ok, antar jag, men efter några användningar blir änden på pennan så rund, därav blir linjen vid ögonfrans fästet väldigt tjock. Nåja, storasyster använde den, därav också lillasyster.

När jag var i Danmark bestämde jag mig för att pröva på en annan variant. Köpte då en pensel-eyeliner sak i märket elf. Den var super! Ända tills jag hade glömt opp locket lite så den blev torr, och penseln blev till en klimp. Nåja.

Nu har jag hittat min älskling, från Oriflame. Den är så smidig. Och eftersom jag är halvt blind när jag sminkar mig, så är denna så bra eftersom det kommer så mycket färg ur de på en gång, så ett drag räcker väl.

Ja det var min kärlekshistoria. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar