Onsdag 29.10

Denna vecka har jag höstlov. Hade i fredags min sista praktikdag för denna gång.

Veckoslutet har varit lugnt, i söndags åkte jag med Kim med lastbilen till Halikko. Gemytligt så.Sov en natt i lastbilen och körde tillbaka hem på måndag. Riktigt roligt att åka med ibland :)


I tisdags kom Misa hit. Vi tittade på Grease 2 & spelade Wii, såntdär vi gjorde förut :) Riktigt roligt det också.

Misas bilder


Idag skulle jag vara riktigt duktig och göra mina läxor, men så skickade min bror en bild på kattungar som vi tydligen har där hemma på gården, så såklart jag åkte iväg dit och har gosat ihjäl mig med dem. Jag som har varit riktigt kattsugen nu den senaste tiden, blev helt förstörd av att lämna kvar dessa små. Om ingen vill ha dem så hamnar de till katthimmelen inom de närmaste dagarna. Sååå anybody? Dom är riktigt riktigt tama, och söta och snälla :')


De finns fyra stycken, vet inte var den enas huvud är på bilden men..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar