Torsdag 5.6

Idag är den första dagen på över en vecka som jag har tid att sätta mig ner och blogga lite. 

Mycket har hänt nu den senaste tiden:

1. Sommaren har kommit! Inte direkt en överraskning men ändå värt att nämna :)


2. Jag har flyttat hem till Terjärv. Det är kanske den största skillnaden för mig. Efter 2 år som halvt Jakobstadsbo så är nu lägenheten tömd och alla mina saker är utspridda lite här som där. Mitt rum har varit ett kaos fram tills idag när det blev städat. Alla mina möbler är i garaget, så vår bil får inte plats där utan får vara utomhus nu en tid, plus att en hel del saker ha fått flytta till Kims :)


3. Sommarlov = jobb. Har redan börjat jobba vid Backebo. Han ha sommarlov i 5 hela dagar. Men nej jag klagar inte :D

Bilderna är från vår näst sista skoldag, när vi hade förstahjälp slutövning.

Utöver detta har jag bilskolan som jag försöker hinna med, och såklart ska jag njuta av sommaren lite också. Har redan hunnit sova två nätter vid villan, badat badtunna och imorgon åker vi iväg till Tammerfors på äventyr :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar