Torsdag 12.6

Redan torsdag, också denna vecka har flugit förbi. Blir igen ett inlägg med tillbakablickar över helgen.

I fredas åkte jag, Kim, Jenna & Jesper iväg med tåget ner till Tammerfors för att spendera helgen på South Park festival. Vi bodde på Sokos hotel Ilves, ett helt perus Sokos hotel med sin underbara frukostbuffe :)

Tydligen har jag en rysk pojkvän..

På fredagskvällen spelade bla. Sonata Artica & Skid Row. Vi hade turen att stå nästan längst fram när Skid Row uppträdde och som tur var det riktigt okej väder.

Sonata Artica
Skid Row

På lördag var vi först och shoppade lite, eller rättare sagt så köpte jag & Jenna 3 par skor.. Och så åt vi frozen yogurt, som inte var direkt någon höjdare enligt mig, skulle hur lätt som helst ha trott att det var vanlig glass med bär och choklad på.


På kvällen var vi och lyssna på, vad vi trodde skulle vara festivalens höjdpunkt, W.A.S.P, men tyvärr blev vi nästan lite besvikna på deras uppträdande. Eftersom de har haft en karriär på 32 år så märks det att speciellt sångaren börjar bli gammal (57 år) och orkade därför inte ha något stort framträdande. 

W.A.S.P

Under kvällens gång sjöng också H.E.A.T och EUROPE avslutade hela festivalen med ett för mig oväntat bra uppträdande. 

EUROPE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar