Tisdag 6.5

Har påbörjat min sista månad i Jakobstad. Kommer att flytta tillbaka till Terjärv nu när skolan slutar, skönt så, men kommer nog att sakna Jakobstad lite. Eller kanske inte själva staden (byn), men alla vänner och alla hundratals kaffebesök jag har haft. Nåja.

En bilder från helgens asfalttikunkku.
Kemora fredag - söndag.. PMS väder
Igår var vi till Vas från skolan på en trafiksäkerhetsdag. Dagen var inte så värst givande, men helt okej..
Buss resan hem.
Idag har  jag varit till optikern och granskat min syn inför körkortet, blev överraskande nog godkänd med mina nuvarande glasögon, men måste ha dem på mig när jag kör för allas säkerhet :D Har sedan haft Miili hit på en kaffe, plus att jag har köpt en ny halsduk. Det var dagen i korthet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar