Tisdag 2.7

Redan juli.. Tycker dagarna bara rusar iväg. Har haft ett bra veckoslut, var i fredags på kvällen till Jakobstad med hela familjen och firade min syster som fyllde år. I lördags träffade jag först Repe och så blev det klacken på kvällen, riktigt rolig kväll och det bästa var att få träffa massor av vänner som jag inte sätt på alltför länge! :) I söndags var det en vilauppsej dag, så steg upp först 1, klippte Kims hår och gosade med kattungarna en stund före jag fick säga hejdå åt min soldat för 2 veckor.. Igen.. Precis 170 dagar kvar tills han slipper civil och jag slipper all väntan till fredagskvällar, oij vad härligt det låter :)

Igår var det jobb och idag en ledig dag med *surprise* regn.. Får hålla mej inomhus och ha en lat-dag.

Jag vill ha en katt!


Klacken



2 kommentarer: