Fredag 7.8

Hejsan

Har inte bloggat nu sen i tisdags. Är hemma i Terjärv så har inte några bilder att ladda upp heller, men här är nu en liten sammanfattning på dagarna som har gått:

Onsdag:
*Hade skola från 8-3
*Väntade med Jenna i skolan till en halv 5 och åkte hem med Kevin
*Kom hem till ett kaotiskt hus. Håller på att renovera WCn
*Provade mina nya kläder som hade kommit på posten. Tyckte inte alls om tröjorna men behöll ett par träningslegings
*Provade mina nya dynor, och dom gick att sova på
*Läste Kalle Anka i brist på annat
*Kim kom efter mig och vi åkte till lokaln och julpyntade lite
*Till Ks och tittade på tv och åt godis

Torsdag:
*Vaknade halv 8 när Kim gick till farmen, men fortsatte att sova
*Blev väckt av ett par iskalla händer halv 10
*Åkte hem
*Bakade pepparkakor
*Till byn och sen iväg till Köust
*Var en halvtimme vid Mattis halln och förfrös fötterna
*Till Ks

Fredag:
*Vaknade en halv 10, gick och äta morgonmål
*Hem och bakade tre kakor: Chokladrussinkaka, Ainon piirakka och Citronpaj och brände ingen!
*Diskade en hel hög disk..

Har inga planer för ikväll. Får ta det lugnt så man orkar vara vaken hela halva natten imorgon :)

Sådär på tal om livet så börjar jag sakna mitt blonda hår.. Tror jag kommer att färga det blondare nästa gång. Trivs bättre så på något sätt :) Vad tycker ni? Blond eller Brunett?

















5 kommentarer:

  1. tyckä du passar så bra mä mörkkari ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Höm.. Janå ja veit int va ja ska dzä åti :P

      Radera
  2. Nååågra egobild ;) men du ska ha e som e er nu, tu passar i e så bra! :)

    SvaraRadera
  3. måst hald mä om att du passar grömt bra i häde du har nu :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nå tack tack :) Får vel låv ti va brunett nutå en stånd.. :P

      Radera