..........

Hejsan

Tycker denhär dagen aldrig tar slut.. Hygienpasstenten gick oväntat bra faktiskt. Man fick ha 6 fel och jag fick poängen 35/40. Vi var hela 5 stycken som klarade av provet på första gången. Aktiva studerande..

Efter skolan så åkte jag med Sofia till tandläkaren. Satt i väntrummet och lekte med en pojke som var kanske 5 år och pratade arabiska. Gick bra det också :D Sen iväg och skaffade praktik plats åt oss, så äntligen vet jag var jag skall vara vecka 2-7. Blir nog här i Jeppis..

Kom hem först en 4 tiden och då gick jag och handla. Hamnade in via Lindex och råkade köpa en tröja som jag skall ha på lillajulsfesten, som är nu på lördag. Sen fixade jag ihop tortillas åt mig och sen dess har jag bara varit lat och inte gjort någonting. Hittade en lista så nu har ni någonting att läsa..


*SENASTE*
-Kompisen du träffade: Sofia
-Personen du pratade i telefon med: Mamma
-Du fick SMS av: Kim
-Du kramade: Kim

*IDAG*
-Kläder: Hade på mig en tröja och svarta byxor, men när jag kom hem så blev det dom vanliga rosa pyjamasbyxorna och en ful tröja som man ser ut som ett får med
-Bättre än igår: Vädret, Snö :)

*IMORGON*
-Är det: Tisdag..
-Planer: Har julfest men tror jag skippar det och går till gymmet i ställe

*FAVORIT*
-Färg: Höm höm höm, tycker om brunt, rött, vitt, svart, blått..
-Årstid: Våren och sommaren

*FRÅGOR OCH SVAR*
-Det första du gjorde i morse?: Stängde av väckarklockan, försökte smyga ut ur rummet utan att K skulle vakna men misslyckades.. Duschade
-Vad irriterar du dig på?: Min brutna tå som tydligen aldrig skall bli bra igen..
-Tror du på distansförhållanden?: Allt går väl om man vill
-Vart reste du sist?: Turkiet
-Vad gjorde du igår kväll?: Var med Kim, tittade på film och åt godis
-Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Beror på humöret :D
-Önskar du att du var lyckligare?: Tycker jag har det ganska så bra nujust
-Är lycka överskattat?: Öm, nej?
-Gillar du skolan?: Gillar och gillar men det är okej
-Favoritämne?: Matte
-Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Bra fråga, svar JA      
-Kan musik göra dig glad?: Jo
-Senaste låt du lyssnade på: Dumb Ways to Die
-Bästa musiken: Beror på men Guns ´n Roses, Skid Row, Rolling Stones, Nickelback, Def Leppard och Bon Jovi är bra.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar