Fredag 29.5

Uppdateringen här på bloggen är lite nere nu som bäst. Har ingen direkt motivation att sitta och skriva, samt att alla inlägg blir rätt så lika; målat, målat och målat något vid bygget. Garaget är i princip färdigt målat, likaså taklyktorna på huset. En hel hög med hängbräden, hörnbräden mm ska ännu målas. Takplåten håller på att monteras, så det är väl det som står på schemat en tid framöver. 

Helgerna har varit rätt så lugna. Hälsat på mamma och pappas hudvalp Nero, så söt. Varit på en åktur med coroneten för någon helg sedan, en trevlig kväll var det, och typ det enda jag har umgåtts med folk förutom någon promenad och en enstaka kaffekoppar. Så har jag skaffat nya glasögon eftersom att de gamla gick i två bitar plötsligt. Jobbat och varit vid bygget är väl vardagens melodi nu som bäst, och antagligen en tid framöver. Det är väl det.

Så, för den som är nyfiken över bygget rekommenderar jag att ni följer min nya instagram sida @huset_pa_lillbacka, där försöker jag härefter skriva mera om bygget, plus att det är smidigare att ladda upp bilder där än här.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar