Söndag 16.2

Lite korvgrillning, bastu bad, ett gympass, promenad med Marika, bank besök, promenad med Jassi, pizza kväll med familjen och träff med Sofia, Miili & Liam har förgyllt den senaste veckan. Har jobbar både vid Malmska och på hemvården, så dagarna har helt enkelt sprungit iväg. Alla hjärtans dag kom och gick, inget märkvärdigt där. Idag har vi storm och +3 grader, regn och rusk, så en dag på soffan passar sig utmärkt. 

Har inget spännande på gång, så därav inte så mycket att berätta eller skriva om. Väntar ännu med spänning på ritningar av vårt blivande kök. Köket är nog det rummet i huset som jag lägger mest vikt på. Jag vill ha mitt drömkök. Skåpen ska vara vita och ha fina små handtag/knoppar, köksön antagligen med panel på, bänkytorna trä färgade. Ljust, öppet och mycket förvaring. Och ett skafferi, för att inte glömma. Har smyg sökt lite efter det perfekta köksbordet, men det finns ju alldeles för många. 

Nästa vecka jobbar jag fyra morgonskift, och har sedan en ledig helg. Ska försöka komma mig iväg på ett gympass, men det är väl i stort sätt det enda jag har inplanerat. Riktigt skönt med en lugn vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar