Torsdag 11.7

Jag har blivit så dålig på att blogga, men orsaken är enkel, jag har inget att skriva om. Har inte haft igång datorn på tio dagar, knappt tagit några bilder och antagligen inte åstadkommit så mycket. Mitt examensarbete ska publiceras i någon form av rapport från Novia, och jag har ca. 50 kommentarer av min lärare som jag borde fixa före mitten av augusti.. Ännu en orsak att hålla datorn stängd. Jag var så k.l.a.r med EA skrivandet så mår illa redan av tanken att öppna dokumentet igen. Suck..

För lite mer än en vecka sidan var vi till Terihus och planerade första ritningen av vårt blivande hus. Hon som ska rita planlösningen tog semester, så vi får vänta med gott tålamod till mitten av augusti förrän det blir något vidare med det. Kim och hans pappa har börjat hugga och fixa inför vår blivande väg, så där har vi spenderat alla kvällar hittills denna vecka - tillsammans med myggen. 


Lördagskvällen bestod utav Jassis examensfest, vilket var riktigt trevligt. Vackert väder, trevligt folk och god servering. Tio poäng för det, speciellt marängtårtan.


Annars tror jag inte att jag har gjort så mycket? Iallafall inget speciellt. Ett varv med lastbilen tillsammans med Kim, söndagslunch vid lyx Neste, besökt mommo och fammo, kollat på serier, kaffe vid mamma och pappas.. Vardag helt enkelt. Imorgon är det igen fredag, hur är det möjligt? Har inga andra spikade planer än att träffa Sofia & Miili på söndag, vilket är en perfekt söndags plan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar