Måndag 18.6

Tiden går så otroligt fort nu som bäst. Har jobbat 7 skift de senaste 8 dagarna, så därav har jag inte hunnit med så mycket annat. 

Om vi spolar tillbaka tiden till förra söndagen, så träffade jag Jenna och Repe över en kaffekopp. In i veckan har jag också träffat Catsko och Alexandra en sväng, varit på dansant sommar gympa med mamma samt på kvällspromenad med Tiia. 


Fast jag har jobbat hela helgen så har jag och Kim spenderat en natt vid villan i Evijärv och en natt vid Finnsjön. Så otroligt skönt att sova på villan. På fredagskvällen badade vi badtunna och grillade och på lördagskvällen blev det bastubad. I sjön vågade vi oss inte, bara tårna som doppade sig. Skönt att få vakna upp med sjöutsikt, äta frukost på terassen och traska runt i morgonrock halva dagen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar