Torsdag 19.1

Första skolveckan är slut. Måste säga att det är skönt att vara tillbaka i skolan, fast vi har många kurser och en hel del att göra denna vårtermin. Bara på dessa få dagar så har vi fått flera uppgifter att göra och första tentamen är om exakt 2 veckor. Men det är okej för mig, speciellt nu när jag äntligen får räkna läkemedelsmatte, som jag har saknat det :) Fast OM jag skulle få ändra på något så skulle jag ha flyttat en kurs nu från vårterminen till höstterminen, för när jag säger att vi har mycket att göra denna termin så menar jag MYCKET.

De senaste dagarna har jag haft ganska fullt upp, förutom skolan har jag hunnit med ett pass zumba, träffat Mili som jag har saknat, letat runt i hela stan efter en kopieringsmaskin, räknat matte i lite mer än 3 timmar i sträck, haft besök av Misa & Jenna och varit på Back to studielivet fest. Idag efter skolan (var vi för övrigt dissekerade grishjärtan) så bokade jag dessutom teaterbiljetter till "Pleppo två - vi mårar åpå" åt mig, Sofia & Paulina. Alltid roligt att ha något att se fram emot, samt att studiemotivationen höjs en aning när man får belöna sig själv ibland med något kul.




Sammanhängande bilder eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar