Fredag 20.2

Äntligen har febern lämnat mig i fred. Steg upp kl. 9, åkte iväg för att köpa lite mediciner från apoteket, var och handlade 2 korgar, mera garn samt mat. Sen har jag städat 2 skåp och fixat lite.  Ja, det har jag redan hunnit med idag och klockan är bara 12. Det är aktivt för att vara mej. Efter att ha legat hemma i över 2 dygn har denna dag redan varit mycket bra. Ska nu koka en tee kopp, sätta mig i soffan och se på tv en stund.
 
När jag fick veta att jag skulle bli faster, och senare på hösten fick lära mig att virka mormorsrutor så blir resultatet en babyfilt. Har hållit på nu sådär smått sedan oktober och snart är den klar. Bättre sent än aldrig.


Korgarna jag köpte idag fick bli mössa, handskar mm. - samlare. Jakri levererar ;)

 
 
En ny dörrmatta fick jag också inhandlat, eller egentligen var det Kim, passande ny när snön smälter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar