Fredag 21.11

Äntligen fredag! Tycker denna vecka har varit extra lång. Men idag var min sista skoldag för detta år, nästa gång jag sätter mig i skolbänken är det redan i mitten av januari.

Denna vecka har jag fått många paket på posten. Till exempel kom några julklappar jag har beställt, ett par skor och ett par byxor.

Vi börjar med skorna.. Skaftet eller vad det nu heter, var ca 1 meter långt, enligt mig. De går mig upp över knäna. Har ingen aning när jag ska kunna använda dessa, men tycker faktiskt om dem eftersom de inte har så höga klackar, plus att man kan vika ner skaftet i den höjd man vill ha det, och det ser faktiskt ganska bra ut :)

Byxorna då. Ja alla som har ett par Freddy jeans vet ju att det känns som man skulle ha leggings på sig när man drar på sig dessa. De är såå sköna, spänning absolut inte åt på något ställe och jag tror nästan det är de bekvämaste byxorna jag haft på mig under alla mina 18 år.




2 kommentarer:

  1. Vilken modell har du på dina freddyjeans, är det low waist skinny modellen, vill själv också ha såna svarta! :)

    SvaraRadera