Tisdag 30.9

Sista september, tänk det! Det är mörkt, kallt och höstigt. Ganska skönt i gentligen, fast synd att Finland har så många flera kalla än varma månader..

Idag var jag till läkaren och ta bort ett födelsemärke som har kliat i en evighet. Eftersom jag har väldigt många födelsmärken så skulle jag gärna vela ta bort flera, men tror jag bara får leva med dom ännu en stund.


Får nästan vara lite stolt över mig själv. Har aldrig varit och ta en blodprov eller något liknande, så skulle inte ha bestältt tid för detta heller, eftersom jag tycker det är helt onödigt att springa till läkaren med onödiga saker.. Men han jag delar hushåll med halft tvingade mig, och måste nästan erkänna att det är väldigt sjönt att han gjort det. För det första så fick jag pröva på bedövning, som jag aldrig förut har upplevt, samt att bli sydd. Och nu behöver jag inte vara rädd att klia lös hela märket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar