Tisdag 4.3

Älskade lediga dag! Har haft precis en sån dag jag har längtat efter. Lunchdate med Sofia vid Asian Garden, har ingen aning om vad jag åt. Kaffe med S&E och massvis med prat.
Fick senare på kvällen besök av E,A & J. Skulle aldrig klara mej här i Jakobstad utan alla vänner.

Om du fick gå på vilken som hellst artist konsert (levande eller död), vem skulle det vara? Om du någon gång varit på någon konsert, vems konsert har det varit?

Lätt, Guns´n Roses! Ska på deras konsert före jag dör, eller före de dör.. En annan konsert jag gärna vill uppleva är Rammstein, tillsammans med Repe & Jenna ;) I sommar ordnas Sweden rock festival i Sölvesborg, om någon, anybody?!, är frivillig att koma med mig det så I´m in! Jag vill såå gärna på denna konsert.. Black Sabbath, Alice Cooper, Volbeat, W.A.S.P.. Oij, oij, oij..

Jag har varit på 1 ynka konsert, On the beatch 2011.. Där uppträdde Rihanna, Tinie tempah, Santigold har fortfarande ingen aning vem det är, Jare ja Villegalle & Cheek. Inte direkt min musiksmak nujust.. Det regnade, var kalt och Rihanna var X-antal timmar försenade.. Det bästa med konserten var bra sällskap och körsbär! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar