Söndag 22.9

Har haft en efterlängtad, lugn och sjön helg. I fredas hade vi tutorer en utedag för ettorna, det var riktigt roligt faktiskt. När jag kom hem till Terjärv var jag först på farfars 85 års kalas och sen vidare till byn och gratulera A&T som fyllde 18 år, huhu.. Bara 320 dagar kvar tills det är min tur.


På lördagskväll åkte jag och Kim till villan och badade tunna, åt god mat och bara var lata. Steg upp 11, åt lyxfrukost och åkte hem. Skönt med en lugn helg, bara vara och vila ut sig efter en stressig skolvecka.

Ska bo hemma nu igen i 7 veckor, har praktik vid vårdcenter och det skall bli riktigt kul. Eftersom det är inom äldreomsorgen/akutvården jag vill arbeta i framtiden så passar praktikplatsen bra.

Satt idag och tittade på mina gamla klassfoton, kan knappt tro att det bara är ett år mellan dessa två. Hade mörkmörk brunt hår ifjol, men inte bara utseendet har förändrats. Känner mig idag både lyckligare, säkrare på vad jag vill med mig & mitt liv och framförallt gladare :) *Godnatt*


Klassfoto & kompisfoto


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar