Tisdag 28.7

Började min helt lediga dag med en halvt skogspromenad tillsammans med Linda. Känner mig så snygg i dagens träningskläder;
 
 
Japp, Wasa by night fick vara dagens snygga träningströja. Fast å andra sidan, tror inte promenaden skulle ha blivit varken bättre eller sämre om det var en dyr träningströja jag hade på mig. Så spring ni runt i era Nike, Puma & Icepeak tröjor medan jag traskar runt i min välförtjänta festtröja :D
 
När jag kom hem tillbaka hade jag tänkt skura golvet, men eftersom det inte alls lockade så ändrade jag mig och hade lite hemmaspa i stället. Inte så ofta det händer. Tog i alla fall mig tid för en hårinpackning, ansiktsmask och fotbad.
 
 
Har under ca. 2 veckors tid använt denna schampo & balsam. Tycker den doftar så gott, och har använt produkter för tort hår nu när jag har färgat det så pass ofta. Hårinpackningen hörde till samma serie. Produkterna kommer från Yves Rocher.
 
Fotsaltet & ansiktsmasken kommer från Dermosil. Fotsaltet doftade starkt och öppnade verkligen näsan på samma gång. Fötterna kändes svala och sköna efter badet, så nöjd är jag. Använder också nu som då Niveas pore stripes, som effektivt avlägsnar pormaskar.
 
Där fick ni mina fina skönhets tips! :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar