Måndag 23.2

Har spenderat hela dagen i Jakobstad. Hittade ovänttat många saker att köpa. Har bott i Jakobstad i ca. 2 år och tror jag aldrig har hittat så många klädesplagg att pröva förut.

För att resumera dagen i korthet:
- Försov mig och hade 20 min. på mig att ställa mig i ordning.
- Stod utanför Prisma i 20 min. med en 60 x 90 cm ram i ena handen och en stekpanna i den andra, fick blickar som om jag var en utomjording.
- Var till en klänningsbutik och såg på typ 800 klänningar på datorn, ville inte ha en enda.
- Fyndade 3 plagg från Code för ynka 28 €.
- Köpte en bikini och kvinnan i kassan frågade om jag ska till södern, svarade att det är bra att förbereda sig i fall att, pluss att det ju är sommar snart..
- Åt Korvgörans mat vid Linda & Simons.

Ja det var min dag. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar